vrijdag 14 december 2012

Els Mommersteeg


Mijn naam is Els Mommersteeg en woon in Ravenstein. Toen ik mei /juni op de website keek van de bibliotheek en de daar de oproep las van om mee te doen aan het project de Lezers van Stavast en 40 boeken in 40 weken te lezen met 40 mensen, heb ik geen moment getwijfeld en mezelf direct aangemeld. Ik lees heel veel, van psychologie tot romans en van esoterie tot 50 tinten grijs.

Nu we alweer bijna 3 maanden verder zijn valt het lezen van iedere week een boek me toch een beetje tegen. Dit zijn boeken over waarden en normen, veelal refererend naar de tijd waarin we nu leven, terwijl sommige boeken al veel eerder zijn geschreven. Een club van bijna 40 mensen die allemaal de interesse hebben in lezen.

Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe baan en heb ik voldoende tijd om te lezen; zou je denken. Op dit moment ben ik betrokken bij de organisatie van Ravenstein bij kaarslicht wat zaterdag 15 december 2012 plaatsvindt. Ik vervul daar samen met een collega de functie van secretaresse /PR zaken. Het mooiste kerstevenement van de gemeente Oss.

Daarnaast ben ik actief op social media, Twitter, Facebook, Linkedin, Pinterest, etc. Naast mijn eigen Twitter account beheer ik nog 4 Twitter accounts, 3 Facebook accounts en maak ik Facebook Fan/Bedrijfspagina´s voor anderen.

Ik ben betrokken bij een groep op Linkedin genaamd Ervaren Talent. Dit is een opgerichte groep voor werkzoekende van 40 jaar en ouder, MBO opleiding of hoger. Ervaren Talent is een platform wat in het land bijeenkomsten gaat organiseren voor werkzoekende, daar waar het UWV steeds minder middelen tot hun beschikking krijgt om wat voor werkzoekende te doen. Hiervoor beheer ik de Twitter, Facebook en post ik op de Linkedin groep. Daar post ik diverse tools over hoe te zoeken naar zijn/haar droombaan. Verder ben ik notulist bij Stichting Herpen in Woord en Beeld.

Terug naar De Lezers van Stavast

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De redactie behoudt zich het recht voor reacties te verwijderen